Forza!

Samen staan we sterk…
een samenwerking van Trommel- en Fluiterkorps St. Barbara,
Muziekvereniging Klanq Beesel en Philharmonisch Gezelschap Reuver.

Sinds maart 2018 maken de leerlingen van Trommel- en Fluiterkorps St. Barbara, Muziekvereniging Klanq uit Beesel en Philharmonisch Gezelschap Reuver samen muziek onder de naam Forza!

Forza! is hét opleidingskorps van Reuver, want samen muziek maken is het leukste dat er is. Nadat je de beginselen van het muziek maken op een instrument tijdens de individuele muzieklessen enigszins onder de knie hebt, kun je bij Forza! aansluiten om het samen musiceren te ervaren.

De kracht van Forza! is dat er naast beginnende muzikanten ook een groot aantal ervaren muzikanten meedoen. Dit is heel leerzaam en maakt het allemaal nog leuker.

Onder leiding van Lieke Krantzen wordt iedere maandagavond van 19.15 uur tot 20.15 uur gerepeteerd bij café-zaal Ronckenstein in Reuver. Daarnaast wordt er uiteraard ook opgetreden voor publiek. De foto’s zijn gemaakt tijdens ons concert in ‘de Greswaren’ in Reuver in mei 2022.

Interesse?

Forza! is er voor jong en oud. Niet alleen de jeugdige muzikanten zijn welkom, ook volwassen leden worden met open armen ontvangen. Herintreder of beginner? Bij Forza! kun je samen met anderen muziek maken. Voor meer informatie kun je terecht bij Niek de Wit via niekdewit@outlook.com.

Kom gerust luisteren of loop een keer binnen tijdens een repetitie avond, elke maandag van 19.15 uur tot 20.15 uur.

Oud ijzer actie Harmonie Reuver

De op vrijdag, 3 april geplande huis-aan-huisinzameling van oud ijzer in de kernen Reuver en Offenbeek gaat in verband met de corona maatregelen helaas niet door.

Op dit moment is niet bekend of hiervoor een nieuwe datum geprikt wordt. Dat is o.a. afhankelijk van voor hoelang de maatregelen gaan gelden.

Harmonie Reuver vindt dat uiteraard ontzettend jammer. Mocht er een nieuwe datum komen, dan wordt u hierover zo spoedig mogelijk geïnformeerd.

Wij hopen dat u een plekje kunt vinden, om het oud ijzer voor ons te bewaren.

Staat het u echt in de weg, dan kunt u het ook naar het milieupark brengen.