Jubileum

In 2020 viert de harmonie haar 150-jarig jubileum.
Een gebeurtenis om bij stil te staan.

Al geruime tijd is een jubileumcommissie onder leiding van Jan Smolenaars bezig met het organiseren van het feestprogramma.

Voorzitter Roel Houwers (rechts) neemt het eerste exemplaar van het jubileumboek in ontvangst van de voorzitter van het LBM, met ook de voorzitter van het Jubileumcomité, Jan Smolenaars (links) aanwezig
Oorkonde en penning ter ere van het 150-jarig bestaan van het Philharmonisch Gezelschap Reuver.

Corona virus

Vanwege het corona virus heeft de harmonie helaas moeten besluiten om bepaalde activiteiten te annuleren.

Jubileumconcert

Jubileumconcert in de Schakel met de presentatie van het jubileumboek geschreven door Rob Cremers, Jan Ickenroth, Peter Smets en Theo de Vlieger. Dit boek beschrijft de rijke historie van de harmonie van 1870 tot 2020 en kan deze avond besteld worden.

Tevens is deze avond de première van een, speciaal voor dit 150-jarig bestaan, gecomponeerd muziekwerk dat de geschiedenis van Reuver verbeeldt. Dit muziekwerk is gecomponeerd door Hans van der Heiden.

Dit concert kan helaas niet doorgaan in verband met het corona virus. Hiervoor wordt nog een nieuwe datum voor gezocht. Dit zal volgend jaar plaatsvinden (2021). Ook zal dan de presentatie van het jubileumboek plaatsvinden.

Oud ijzer actie Harmonie Reuver

De op vrijdag, 3 april geplande huis-aan-huisinzameling van oud ijzer in de kernen Reuver en Offenbeek gaat in verband met de corona maatregelen helaas niet door.

Op dit moment is niet bekend of hiervoor een nieuwe datum geprikt wordt. Dat is o.a. afhankelijk van voor hoelang de maatregelen gaan gelden.

Harmonie Reuver vindt dat uiteraard ontzettend jammer. Mocht er een nieuwe datum komen, dan wordt u hierover zo spoedig mogelijk geïnformeerd.

Wij hopen dat u een plekje kunt vinden, om het oud ijzer voor ons te bewaren.

Staat het u echt in de weg, dan kunt u het ook naar het milieupark brengen.